Terima kasih◕‿◕

Wednesday 1 June 2011

Mereka melancong lama2 di SARAWAK !

Yihaaaaaaa............
Semenjak dr 31 Mei semalam bertubi2 group fb batch saya memberitakan berkenaan penempatan posting kami.
Sehingga ptg ini (1 June) hampir 30 org kawan2 sy dapat posting sambil melancong ke Sarawak. da bole wat reunion sambil berkelah kat sana da. 4 org bdk kelas sy stkt nie da bole mengkemas2 brg2 da sambil mentengok buku atlas tempat2 menarik kat Serawak. Tahniah untuk adly, laili, aini dan ma. Lebih dr 10 orang dari fakulti sy yang akan meningglkan bumi semenanjung untuk menabur bakti dan beramah mesra dgn warga Sarawak !

Saya?

Setakat entri ini di tulis saya masih selamat lagik. Abg posmen masih belum pon.pon.pon menghantar surat lagik. Dalam hati berdoa janganlah abg posmen tersebut landing kat umah sy minggu nie dan minggu dpn. Sbb,,,,klu perkara tersebut terjadi kemungkinan untuk posting kat Borneo itu adalah tinggi. Tapi....klu sesuatu benda itu kita nak elakkan tetapi terjadik jugak bermakna Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk saya. Saya redha.

Kawan2 kata Johor adalah zon selamat.
Means, klu mereka yang mintak Johor kebarangkalian untuk dapat kat Johor tu tinggi lebih2 lagik klu memang anak jati Johor walaupun perlu bertebaran di serata ceruk2 bumi Johor ini. Sedikit lega. Tapi takut nye melebihi perasaan lega. 

Jadik cikgu nie kene sentiasa terima saja. Kena redha. 
Sy nak pinjam semangat2 senior yang berjaya di bumi Borneo klu sy ditakdirkan di hantar kat sana.

Jauh berjalan dan tinggi kita terbang makin banyaklah pengetahuan dan rakan taulan kan.

Hehehheeeeee..........

Tatatatta.

No comments:

Post a Comment