Terima kasih◕‿◕

Tuesday 26 April 2011

hati ak telah di curik scr tidak sengaja oleh si pemberi senyuman untuk mensenyumkan seisi masyarakat~!

OPPPSSS. tajuk kat atas tu pun aku simpulkan setelah membaca bebrapa entri dlm blog pemilik amanah tahi lalat pemanis kurniaan terhebat dr maha Pencipta itu. xtau nak mule kat mn. sbb sejak peristiwa kisah JUVANA semalam ak telah dgn berdezuuupppp nye minat giler dgn siempunya nama ZAHIRIL ADZIM ini. Entri nie hanyalah berkisar berkenaan dgn kekagumam ak dgn lakonan beliau dan sisi peribadi seorang lelaki yg dapat ak tafsirkan pd pandangan mata kasar sbb ak da terjah belog dia. nah ak promote ckit ek sila klik di sini. Haaa... korang patut tinjau2 jgk tau sbb best bace belog dia nie. tulisan dia ringkas tp ade karisma tersendiri. paling suke sekali entri dia 'di curi untuk mencuri buat pelengkap rusuk kiri' waa...sweet sgt sbb maybe...maybe lah entri ini ditujukan kepada bakal cik tunangnye yang akan diikat janji pada 1Mei nanti.

Berputiknye kekaguman ak dgn lakonan dia yang mule aku perasan selepas melihat episod pertama JUVANA. Aduh. cam rugi jer ek sebab ak lambat perasan itu sama dia punya bakat lah. Dan beliau jugak xhipokrit krn dgn gntle nye berterus terang berkenaan dgn sisi peribadi nye. Susah lah nak tgok artis yang bole bercakap jujur sprt....'ya si dia bakal menjadik suri hidup saya !!'..Yup pd ak  susah sgt.

Kerana JUVANA ak kenal ZAHIRIL ADZIM. Kerana JUVANA aku like fb dia. Kerana JUVANA ak like fb Shera Ayob. Kerana Juvana ak skrg sedang mencarik fb Izren Asmida aka Cikgu Zakiah. Kerana JUVANA aku mahu memetrai satu janji disini bahawa aku akan bercerita 1 entri berkenaan dgn cerita ini. Alahai...JUVANA.

ok. sebelum berpisah dan ak bagi korg layan hero di hati aku nie...ehhhh silap2 hero di hati shera ayob nie ak nak share ckit ayat ZAHIRIL yg aku petik dr entri dia kat blog dia...

Masa aku dicuri lagi demi mencuri hati, seorang puteri.
Buat pengubat hati juga pelengkap rusuk kiri.

Sweetkan ayat dia.HAHAHA. nak bc full entri sila ke belog beliau ok. ;p





p/s: Juvana mengajak kita menghargai diri sendiri dan menterjemahkan kehidupan sebenar di sebalik nama JUVANA tersebut. Kepada sume adik2...yang baik jadikan tauladan yang kurang baik yang telah diterjemahkan jadikan pengajaran supaya hidup kite berada di landasan yang betul yang mampu memberi senyuman kepada ibu ayah, guru-guru dan seisi masyarakat.

sumber pic : carian google

Update: Alahai semakin aku lame membace belog dia nie semakin terbit rs suke dgn cara dia mentulis.

No comments:

Post a Comment