Terima kasih◕‿◕

Sunday 29 May 2011

SALMA JUARA MENTOR 5 ! lepas nie sy bole tdu dgn lena~

Ok. Sebelum empunye blog ini teruja mengarang cerita tentang SALMA..yok kite layan aura sang JUARA MENTOR5 ini malam tadi. Semua gambar ini diambil dan credit to Fit Sparrow












Ini kisah selepas separuh akhir sebelum keputusan konsert akhir

Saya akui sungguh tidak sangka dgn markah separuh akhir Salma. Membuatkan sy jiwa kacau. Tidur sy selepas itu pon tidak lena. Ye..sy terlalu meikirkan tentang final Salma. Tidak boleh tidak. Habis sume fanpage, fb, blog yang berkisar tentang Salma sy like dan baca. video nyanyian beliau di youtube jgn cite lah. Sume sy dgr. Tapi kesetiaan untuk terus minat dia tidak pernah pudar. Mungkin semasa separuh akhir tersebut (sprt kata juri) dia membuat kesilapan. Jadi sy terima. Stp hr membaca komen penyokong Salma melalui laman sosial membuatkan semangat sy terus berkobar-kobar untuk melihat kebangkitan dia di pentas akhir. Sy pasti ! Salma akan bangkit untuk menebus semua kekecewaan dia, Erra dan penyokong beliau. 

Listen: adalah lagu kegemaran Salma. Masa tgok final tadi merinding rsnya (sprt kata Marcel). Memang sy fokus sgt ms Salma nyanyi. xnak sesaat pon tertinggal. Pada saya persembahan Salma untuk lagu Listen memang superb! vokal pon membuat org terpegun ! wahaaaaa Salma. tidak syak lg kau lah pujaan hatiku.

Cinta dan Rindu: lagu nie duet ngan Jac. Penyanyi kegemaran Salma. Penuh dgn drama. Sebenarnya sebelum konsert akhir puas sy cari lagu RINDU siapakah yang mereka nyanyi ini? Ada yg kata lagu Ella, ada yg kata Keris patih...tapi beberapa jam sebelum konsert baru sy temui lagu Rindu itu milik Hetty Koes Endang. Tapi kedua2nya dpt menjiwai lagu dan lakonan dgn baik. Memang feel habis! Marvellous bak kata Ziana Zain. HAHAHA. Yang pnting Jac tidak over shadow Salma. Kedua2 nya memang menunjukkan kekuatan masing2. Sedappppppp sgt2 mereka nyanyi lagu CINTA dan Rindu nie. seyesss !

Aku permata: Ye Salma memang kaulah permata yang di cari. Sy suke lagu nie. Maksud nya sgt mendalam. Memang kene sgt nagn Salma. Tahniah kepada Taja MUH ! Dia nyanyi tadi tetap ada feel ! Syukur dan tahniah !

Apabila markah diumunkan !

Finallyyyyyy !! SALMA JUARA MENTOR 5 dgn makah keseluruhan 85 ! meninggalkan jauh pemenang tempat ke dua SHIHA 63 dan IQA 56.

Tahniah salma ! Tahniah Erra Fazira ! memang sangat3 puas hati !

Kepada penyokong salma termasuk saya......jgn pernah berhenti menyokong~

p/s: Penat jari jemari sy undi Salma hari nie (celcom dan maxis) tapi cume mesej dr Maxis jer berjaya di hantar. Celcom plk sume xbejaya. mungkin ramai sgt yang mengundi kot. Jadi line bz. tak mengapalah..yg penting SALMA KITE BERJAYA! YEEEEEEEEAAAAAAHHHHHH !

No comments:

Post a Comment