Terima kasih◕‿◕

Sunday 29 May 2011

Segalanya hanya untuk mu SALMA ♥


Tinggal lg beberapa jam..penentuan siapakah JUARA MENTOR 5.
Hahaha.......aku pulak yg terlebey xcited.


Sepanjang minggu nie...
Segalanya tentang Salma...
Tidur tidak lena kerana Salma (HAHAHA...yup. Sungguh)
Layan komen2 peminat kat fanpage Salma yang paling ramai pengikut itu stp hari
Tidak lupa memberi kata-kata semnagat kpd nya samaada di Fanpage Salma atau di FB peribadi beliau.

Penyudahan konsert separuh akhir di tempat ketiga...satu tamparan hebat bukan sahaja untuk Salma dan Erra Fazira...bahkan hampir keseluruhan penyokong Salma yang aku yakin sungguh SETIA
Macam aku sendiri pernah terduduk apabila markah separuh akhir diumumkan..HAHAA
dan pernah berniat untuk tidak mahu melihat Mentor akhir hanya kerana Salma xdpt masuk akhir


Selang beberapa saat...apabila Ally umumkan kemasukan Salma ke akhir..
Bagaikan ade sinar baru...yakin yang perjuangan Salma belum berakhir...
Tidak kesahlah....walaupun ada suara-suara yang mempertikaikan kemasukan Salma (sbb sebelum nie da mention konsert akhir hanya kpd 2 orang yg dpt markah tertinggi).
Ibarat hero hindustan yang biasanya kalah dulu sebelum dipenghujungnya tersenyum puas kegumbiraan...aku mengharapkan Salma jugak begitu..
Bangkitlah dan buktikan yang anda memng hebat ! 

Sejujurnya.......aku minat dan menantikan Mentor 5 sebab ada seorang penyanyi sehebat Salma..
Dan dalam sejarah..aku menyimpan kredit hanya untuk men 'vote' Salma mlm nie....


Bak kata RAHIM MAAROF..

'KITA RASAKAN KEHANGATANNYAAAAAAAAAA'

Aku dan sume penyokong sgt yakin....yang Salma dan Erra akan bangkit menebus sume kesilapan dan kekecawaan separuh akhir dengan sesuatu yang mantap malam ini !

GO SALMA GO~

No comments:

Post a Comment